Obserwatorzy

Barwa, szampon pokrzywowy do włosów przetłuszczających się

Cześć!
Większość z Was zainteresowała się szamponem pokrzywowym, więc to właśnie on będzie bohaterem dzisiejszej recenzji :)


Standardowo rozpoczynając od opakowania, nie jest to nic specjalnego, raczej nie zwróciłoby mojej uwagi stojąc sobie gdzieś na półce sklepowej. Szampon kupujemy w niepozornej, przezroczystej butelce z nalepką, na której możemy znaleźć skład produktu. Opakowanie jest wygodne ze względu na to, że możemy kontrolować, ile produktu nam zostało. Jednakże nie ma ideałów, więc w przypadku resztki produktu musimy czekać aż spłynie, nie można sobie go wycisnąć.
Dziura, przez którą dozujemy szampon, jest spora, ale nie sprawia większych problemów. Kiedy produktu jest dużo, zdarza się, że ciężko kontrolować ilość wylewanego produktu.




Szampon ma miły dla oka zielony kolor oraz delikatny zapach pokrzywy, który nie jest zbyt nachalny. Konsystencja produktu jest odrobinę zbyt płynna, ale szybko można się do tego przyzwyczaić i nie sprawia to potem problemów.
Jeszcze jedna świetna cecha - cudownie się pieni, nie trzeba szorować, żeby uzyskać ogrom piany.





No i najważniejsze czyli działanie. Trochę obawiałam się tego szamponu ze względu na SLS w składzie, na szczęście u mnie odżywka po myciu jest obowiązkowa, więc nie było tak źle. Szampon kupiłam głównie w celu oczyszczenia włosów przed nakładaniem henny i to jest coś, z czym doskonale sobie radzi. Włosy są dokładnie oczyszczone, jak to się mówi, aż skrzypią ;)
Na szczęście nie zauważyłam żadnych oznak wysuszenia włosów czy też skalpu. Nie mogę powiedzieć, że szampon sprawił, że włosy przestały się przetłuszczać, ale w czasie stosowania widziałam, że czas, kiedy włosy są jeszcze "świeże" po myciu, trochę się wydłużył.

Szampon jest raczej łatwy do znalezienia, ja swój kupiłam w Tesco za szaloną kwotę niecałych 3 zł. Przy takiej cenie myślę, że warto wypróbować :)

Jakie Wy macie doświadczenia z tym szamponem? Pisałyście też coś o wersji tatarowo-chmielowej, warto wypróbować? :)
Buziaki!







57 komentarzy:

  1. Ja mam wersję z czarną rzepą i używam jej 1-2 razy w miesiącu do oczyszczania. Rzeczywiście włosy, aż skrzypią. Wydajność tylko jest trochę kiepska, bo widać jak znika w oczach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydajnością może nie grzeszy, ale przy takiej cenie nie ma to dla mnie większego znaczenia :)

      Usuń
  2. To już chyba klasyk ;) U moich rodziców pojawia się regularnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba tylko do mnie z opóźnieniem to wszystko trafia :)

      Usuń
  3. Oo też go miałam i bardzo lubie do niego wracać.A co do wersji o którą piszesz też fajnie działa ale zapach może Ci się średnio podobać bo w działaniu jest raczej taki jak ten :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pomyślałam w ogóle o zapachu, cieszę się, że zwróciłaś na to uwagę. Ale pewnie i tak się zmuszę, żeby na własnej głowie wypróbować;)

      Usuń
  4. Lubię szampony Barwa, miałam skrzyp polny i też był bardzo dobry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym nawet nie słyszałam, muszę się bliżej Barwie przyjrzeć ;)

      Usuń
  5. Nie miałam okazji go spróbować jeszcze, ale moje włosy lubią pokrzywę, więc myślę że wcześniej czy później się na niego skuszę. :) Będę się za nim rozglądać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie :) u mnie to bylo później niż prędzej, ale warto spróbować:)

      Usuń
  6. moze wyprobuje przy najblizszej okazji:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogliby lepiej skonstruować tą butelkę, ale w sumie to takie tam niewielki minusik. Nie raz się zastanawiałam nad tym szamponem. Parę razy już prawie był u mnie w koszyku :) Myślę, że kiedyś w końcu tam trafi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, o tym nie pomyśleli, jednak szampon bez problemu spływa, choć trzeba poczekać chwilę. Widzę, że też podchodzisz jak pies do jeża, niby byś chciała, ale jakoś tak się zdecydować nie można :p

      Usuń
  8. Nie miałam go jeszcze, ale za taką cenę to muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, nawet jak się nie sprawdzi, to nie żal ;)

      Usuń
  9. Kiedyś miałam ten szampon, ale bardzo wysuszał mi włosy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Za taką cenę to grzech się nie skusić ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja używam rumiankowej wersji i bardzo lubię, świetnie oczyszcza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie ma przypadkiem właściwości rozjaśniających? Ja zawsze uważam na rumianek w produktach do włosów, bo wolałabym je przyciemnić niż nawet minimalnie rozjaśnić ;)

      Usuń
  12. Lubiłam go, ale używałam go raz na tydzień, obecnie mam wersje tatarako-chmielową i spisuje się równie dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie używam nieustannie, bo to trochę za mocny szampon ;) Inną wersję chętnie wypróbuję :)

      Usuń
  13. wersję chmielową bardzo polecam! jest genialna! a ten na pewno też wypróbuję, bo bardzo lubię co jakiś czas sobie takim mocnym szamponem włosy umyć : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie wypróbuję! Ja mam to samo, po prostu czasem włosy już potrzebują takiego porządnego oczyszczenia :)

      Usuń
  14. Ale tani, myślę, że warto się skusić :). Akurat mi się kończy mój szampon, więc dobrze wiedzieć, że ten jest w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że warto. Przy takiej cenie nie trzeba w razie czego żałować :)

      Usuń
  15. no tak czasem trzeba gruntownie oczyścić włosy:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze mam zamiar go kupić i zawsze wybieram jakiś inny. Muszę w końcu wrzucić go do koszyka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam to samo, w końcu potrzebowałam czegoś pilnie do henny i udało się w końcu wpaść na Barwę ;)

      Usuń
  17. Takie szampony pokrzywowe zawsze kojarzą mi się z dzieciństwem :D Bo wtedy takich używałam :) Czasami mam jeszcze ochotę zakupić taki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby powrócić do dzieciństwa! :D

      Usuń
  18. Od czasu do czasu używam właśnie ziołowych szamponów Barwy w celu porządnego oczyszczenia włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i prawidłowo, niektórzy zapominają o oczyszczeniu włosów raz na jakiś czas i wyglądają bardzo niekorzystnie potem ;)

      Usuń
  19. Miałam kiedyś, ale w innym opakowaniu. Za bardzo plątał moje włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja właśnie ostatnio natrafiłam na niego u siebie w sklepiku i zastanawiałam się czy wziać :) Jestem ciekawa czy wpłynie na wypadanie włosów, bo własnie czegoś takiego potrzebuje :) Akurat wtedy kupowałąm pokrzywę do picia :P Skuszę się na niego ,ze względu na niską cenę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie zauważyłam zbawiennego wpływu na wypadanie, a miał szansę się pokazać, bo włosy lecą jak szalone ostatnio :/

      Usuń
  21. Bardzo lubię ten szampon :) U mnie też spisuje się rewelacyjnie.
    A u mnie? Przepis na pysznego kurczaka :)

    Obserwuję! Buziaki, Michalina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że się sprawdza :)
      Bardzo mi miło, dzięki :)

      Usuń
  22. Pokrzywka na przetłuszczanie powinna dobrze działać. Tak mi zawsze babcia mówiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też tak mówiono, muszę bardziej z tą pokrzywą poeksperymentować :)

      Usuń
  23. Bardzo go lubię, używam do "oczyszczania" włosów, na co dzień myję babydreamem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to zupełnie jak ja teraz :) Ale chyba znowu będę musiała ten babydream odstawić, bo coś dziwnego się dzieje z moją skórą chwilami po nim ;)

      Usuń
  24. Ja za tymi szamponami nie przepadam, bo wysuszaja moje włosy i bez odżywki ani rusz ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i tak bez odżywki ani rusz, używam masek lub odżywek po każdym myciu ;)

      Usuń
  25. Odpowiedzi
    1. Teoretycznie wiem, ale w praktyce moje włosy i skóra za SLSem nie przepada ;)

      Usuń
  26. Moje włosy niestety nie przepadają za takimi produktami. W szamponie potrzebuję silikonów, tylko wtedy moje włosy chcą się jakkolwiek układać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie wystarczy po prostu odżywka z silikonami po myciu? ;)

      Usuń
  27. Jestem bardzo ciekawa jak by się u mnie sprawdził :) Ale mam trochę uraz po szamponie tej firmy do wypadających włosów.. tylko pogłębił mój problem:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kojarzę tego szamponu, ale będę pamiętać i na pewno go nie kupię, bo już mam problem z wypadaniem i nie potrzebuję jeszcze gorszego :(

      Usuń
  28. Miałam go i mi się go dobrze używało ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mnie cieszy każdy Wasz komentarz, zapraszam więc, do pozostawienia jakiegoś.
Na Wasze komentarze odpowiadam pod nimi, bo wtedy jest to bardziej zrozumiałe niż wyrwane z kontekstu zdania pod notkami dotyczącymi czegoś zupełnie innego :)
Zawsze chętnie odwiedzam blogi moich komentujących, nie musicie się o to upominać. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...