Obserwatorzy

2014 please be good to me


Wiem, że ostatnio opuściłam się z postami, ale mam problem ze zdjęciami (a raczej ze zgraniem ich na komputer) i od tygodnia jestem chora, więc nie mam nawet siły pisać.
Teraz priorytetem jest dla mnie szybkie wyzdrowienie, bo w niedzielę mam studniówkę, a wolałabym nie siedzieć na niej z gorączką i zatkanym nosem.

Ale przechodząc do rzeczy, chciałam Wam życzyć szczęśliwego nowego roku, żeby był lepszy niż poprzedni, przyniósł wiele radości i samych dobrych zdarzeń!

Dobrze spędziłyście Sylwestra? :)
Na pewno lepiej niż ja. Ja grzecznie leżałam pod kołderką zawalona różnymi lekami, które wcale nie pomagają. To skłania mnie do refleksji, że prześladuje mnie sylwestrowy pech, zważając na fakt, że w zeszłym roku byłam na antybiotykach.

Podsumowując, obiecuję poprawę w pisaniu postów, zdobyłam aparat, więc muszę popracować nad robieniem zdjęć z jego pomocą (wkurza mnie maleńki wyświetlacz). Postaram się napisać kilka postów na zapas (miałam takie, ale się skończyły), żeby zawsze mieć coś, co mogłabym opublikować.


Ze spraw organizacyjnych powiem, że skończyło się rozdanie, więc w ciągu najbliższych dni pojawią się wyniki :)

20 komentarzy:

  1. Wracaj szybko do zdrowia! Udanej zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojjjj przykro mi bardzo! :( Ja byłam u znajomych i bylo calkiem milo, ale poprzedni sylwester rownież spedzilam w lozku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie musi być lepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo zdrówka Ci życzę!

    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!
      Tobie też wszystkiego najlepszego!

      Usuń
  5. ja się trochę nawkurzałam w Sylwestra, uwierz był taki moment, że wolałabym leżeć pod kołderką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam :)
      może w przyszłym roku ja się powkurzam :p

      Usuń
  6. w zeszłym roku też byłam na antybiotyku;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo zdrówka i spóźnione szczęśliwego nowego roku! :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      Tobie też szczęśliwego nowego roku!

      Usuń
  8. Oby ten rok był jeszcze lepszy od poprzedniego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrówka życzę, oby studniówka była udana! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że studniówka się udała :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mnie cieszy każdy Wasz komentarz, zapraszam więc, do pozostawienia jakiegoś.
Na Wasze komentarze odpowiadam pod nimi, bo wtedy jest to bardziej zrozumiałe niż wyrwane z kontekstu zdania pod notkami dotyczącymi czegoś zupełnie innego :)
Zawsze chętnie odwiedzam blogi moich komentujących, nie musicie się o to upominać. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...