Obserwatorzy

AA my lipcare


Według producenta:

Pomadka doskonale pielęgnuje usta zapewniając im piękny i zdrowy wygląd. Jej receptura zawiera olej ze słodkich migdałów, który doskonale odżywia skórę ust i chroni ją przed przesuszeniem. Witamina E poprawia elastyczność, nadając ustom nieskazitelną miękkość.
Testowana dermatologicznie z udziałem osób z alergicznymi chorobami skóry. pH neutralne dla skóry.

Jak ja to widzę:
(Chciałabym dodać, że kupiłam  tą pomadkę tylko dlatego, że zabrakło mi dwóch złotych do sumy, która pozwalałaby mi wykorzystać bon zniżkowy, więc patrząc na to, że jest zimno, i tak trzeba będzie coś takiego kupić i akurat było w przecenie - wzięłam)

Opakowanie: cóż, najzwyklejsze, jak inne pomadki ochronne, kolor mi się podoba, poręczne.

Cena: Standardowo jakieś 6zł, kupiłam na przecenie za 5zł

Dostępność: jest na pewno w drogeriach (hebe, rossman), nie wiem jak z hipermarketami, ale możliwe, że tam też można ją znaleźć

Zapach: bardzo subtelny, ledwo wyczuwalny powiedziałabym, z migdałami nic wspólnego nie ma niestety (miałam nadzieję, że będzie nimi pachniało :( )

Działanie: po pierwsze muszę zauważyć, że okropnie bieli, na ustach pozostaje bardzo widoczna warstwa.
Ochrania usta przed zimnem, dzięki niej nie oblizuję, usta może i są miękkie (ale nigdy nie miałam żadnych większych problemów z ustami), na tym się kończą zalety produktu, a to samo oferuje każda pomadka ochronna.

Gdyby nie to bielenie, to mogłabym powiedzieć, że jest w porządku, ale niestety nie wygląda to estetycznie.
Nie kupię więcej tej pomadki.


3 komentarze:

  1. jeszcze jej nie miałam, ale nie ma czego żałować :/
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie warto kupować, muszę czegoś innego poszukać, albo stary dobry carmex.
      Dzięki :)

      Usuń

Bardzo mnie cieszy każdy Wasz komentarz, zapraszam więc, do pozostawienia jakiegoś.
Na Wasze komentarze odpowiadam pod nimi, bo wtedy jest to bardziej zrozumiałe niż wyrwane z kontekstu zdania pod notkami dotyczącymi czegoś zupełnie innego :)
Zawsze chętnie odwiedzam blogi moich komentujących, nie musicie się o to upominać. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...