Obserwatorzy

Powitanie

Cześć i czołem!
To już mój drugi blog na blogspocie, ale postanowiłam go założyć z powodu:
1. Chciałam zacząć od początku, być bardziej systematyczna (zwłaszcza, że matura tuż tuż, więc czasu wolnego mam jak lodu :) ). Na drugim blogu przez kilka miesięcy nic nie dodałam, jakoś tak nie miałam weny twórczej, teraz to ma się zmienić.
2. Blog nr 2 jest blogiem o włosomaniactwie a chciałabym rozszerzyć tematykę o ogólną pielęgnację.

No więc już jutro postaram się wrzucić jakiegoś ciekawego posta dotyczącego pielęgnacji, być może również wrzucę tu co ciekawsze notki z drugiego bloga, żeby wszystko razem było.

Zapraszam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mnie cieszy każdy Wasz komentarz, zapraszam więc, do pozostawienia jakiegoś.
Na Wasze komentarze odpowiadam pod nimi, bo wtedy jest to bardziej zrozumiałe niż wyrwane z kontekstu zdania pod notkami dotyczącymi czegoś zupełnie innego :)
Zawsze chętnie odwiedzam blogi moich komentujących, nie musicie się o to upominać. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...