Obserwatorzy

LIFE nail lacquer



No to lakier numer 1.

Strasznie go lubię, choć raczej nie należy do najlepszych. Kupiłam go, bo już dawno chciałam mieć czarny lakier w mojej kolekcji, a akurat stałam w Super Pharmie w bardzo (baaaardzo) długiej kolejce. Czekając na swoją kolej, która nie miała prędko nadejść, oglądałam wszystkie produkty po kolei, akurat doszłam do półek z produktami do paznokci i patrzę, że czarny. Oprócz koloru zadziałała na mnie pomarańczowa, bijąca w oczy naklejka z napisem PROMOCJA.

Lakier kosztował fortunę - 5.99 ;) Jako że uwielbiam przeceny, od razu wrzuciłam go do koszyka.

Plusy to przede wszystkim ładny kolor, po prostu czerń. 
Wygodny pędzelek, dobrze się maluje. 
Potrafi się stać tak, że maluję paznokcie kilka godzin przed pójściem spać a i tak rano budzę się z odciśniętymi śladami na jednym z nich, nie nakładam grubej warstwy, więc nie wiem.
Utrzymuje się ze trzy dni (przy moich paznokciach to rekord)

Za dostępność mogę dać +/-. Lakier jest produkowany dla SuperPharmu, więc prawdopodobnie nigdzie indziej go nie ma, ale SP jest bardzo dużo, więc pewnie większość ma do niego dostęp.

Ogólnie rzecz biorąc mogę polecić, jak na swoją cenę jest bardzo dobry.


I coś niezwiązanego z lakierem: wybaczcie mi jakość zdjęć - czekam na naprawę aparatu.
Na pierwszym zdjęciu światło też nie jest najlepsze, teraz już wiem, gdzie lepiej zdjęcia robić.
I ostatnie wybaczanie: moja dłoń, muszę się nauczyć odpowiedniej pozy ;) 


1 komentarz:

  1. Mam jeden lakier tej marki, przepiękny morski kolor. Był tani jak barszcz, a trzymał się prawie tydzień. Rewelacja. No i ten kolor...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mnie cieszy każdy Wasz komentarz, zapraszam więc, do pozostawienia jakiegoś.
Na Wasze komentarze odpowiadam pod nimi, bo wtedy jest to bardziej zrozumiałe niż wyrwane z kontekstu zdania pod notkami dotyczącymi czegoś zupełnie innego :)
Zawsze chętnie odwiedzam blogi moich komentujących, nie musicie się o to upominać. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...