Obserwatorzy

Nowe zakupy

Jako że uzależniłam się już od kupowania kosmetyków, regularnie przeglądam KWC na wizaz.pl, wiele blogów i gazetek promocyjnych kilku drogerii. Ciągle coś zamawiam, czy też idę kupić. Nawet jak nie kupuję, to lubię sobie popatrzeć, poczytać składy itp. Pewnie wiele z Was tak ma :)

Przechodząc do sedna sprawy, na ostatnich zakupach byłam w Hebe, bo już od dawna planowałam zakupić Sleek line, a do tego dostałam bon na 10zł, więc już musiałam tam pójść.

A oto moje dwie zdobycze:




Za jakiś czas zapraszam na recenzje tych produktów.


Odwiedziłam również Rossman i zaopatrzyłam się w olejek Babydream fur Mama - promocja! oraz maseczkę, żeby jutro napisać post w ramach akcji maseczkowej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mnie cieszy każdy Wasz komentarz, zapraszam więc, do pozostawienia jakiegoś.
Na Wasze komentarze odpowiadam pod nimi, bo wtedy jest to bardziej zrozumiałe niż wyrwane z kontekstu zdania pod notkami dotyczącymi czegoś zupełnie innego :)
Zawsze chętnie odwiedzam blogi moich komentujących, nie musicie się o to upominać. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...