Obserwatorzy

Recenzje: odżywka Artiste

Na początek będzie włosowo, z czasem wszystko będę rozwijać. Mam nadzieję, że uda mi się odpalić aparat i robić zdjęcia sama a nie brać te z internetu.




zdjęcie ze strony drogerii Natura

Skład  

Aqua, Propylene GlycolCetearyl AlcoholHydrolyzed KeratinStearic AcidHydrolezed SilkGlycerin, Glyceryl Stearate, Trithanolamine, Parfum, Panthenol, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazoline , Methylisothiazolinone, Benzyl Salicylate, Cinnamyl Alcohol, Citronellol, Eugenol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Hydroxyisohexyl, 3-Cyclohexene Carboxaldehyde

Analiza  

Dość wysoko proteiny keratyny i jedwabiu (jako, że są hydrolizowane, będą wnikać w strukturę włosa).
 Humekanty równoważą wilgotność we włosie.
Emolienty

Obserwacje 

Uwaga! Odżywkę tą należy łączyć z jakąś emolientową odżywką (czy też maską np. L'Biotica, Biowax, Intensywnie regenerująca maseczka do włosów suchych i zniszczonych. Odsyłam do obszernej listy takich odżywek na blogu kascysko: KLIK )

Ja najpierw połączyłam ją z Joanną b/s miód i cytryna (recenzja), ale okazała się ona za lekka i zabrakło mi efektu "WOW".
Za drugim razem połączyłam ją z biowaxem do włosów suchych i zniszczonych i po wyschnięciu zrobiłam wielkie oczy i macałam włosy przez 10 minut. Były mięciutkie, delikatne, błyszczące. Moje włosy bardzo lubią się z proteinami (uprzedzam, że nie każde włosy je lubią!). 
Maskę zmieszaną z biowaxa i ariste trzymałam na głowie przed myciem przez jakieś 20 minut.

Potem postanowiłam trochę się pobawić i pomieszać ją z czymś innym (tu jedna z mieszanek) i efekt nadal super. 

Dużym plusem jest jej cena (co to jest 5zł jak potem się ma TAKIE włosy!). Dostępna tylko w drogeriach Natura.

Podoba mi się również jej zapach oraz dość gęsta konsystencja - mogę ją mieszać z różnymi składnikami i uzyskuję maskę, którą łatwo się rozprowadza, nie spływa z włosów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mnie cieszy każdy Wasz komentarz, zapraszam więc, do pozostawienia jakiegoś.
Na Wasze komentarze odpowiadam pod nimi, bo wtedy jest to bardziej zrozumiałe niż wyrwane z kontekstu zdania pod notkami dotyczącymi czegoś zupełnie innego :)
Zawsze chętnie odwiedzam blogi moich komentujących, nie musicie się o to upominać. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...